Årsmöte 2018

Välkommen till IFK Falun Alpin's årsmöte!

Inbjudan till årsmöte söndagen den 23 September 2018 kl. 13.00 i värmestugan Källviksbacken, Falun.

Att vara delaktig på olika sätt i en förening är både kul och lärorikt. Vi både utvecklar våra alpina färdigheter och åker tillsammans på snö i vår förening. Vi har bra fart i vår förening och vi växer i vår verksamhet och medlemsantal, kul!

För att driva föreningen som gör att vi kan åka alpint tillsammans behövs insatser både med att driva backen, -föreningen och -träningsverksamheten och det är vi föreningsmedlemmar som gör det tillsammans. Ta tillfället att komma till årsmötet för att få mer information hur föreningen fungerar och för att se var och hur du kan bidra. Det är viktigt att vi är många som hjälper till och att vi nyttjar så många medlemmars kompetenser som möjligt till våra sysslor och behov för att vi ska få en sån bra verksamhet som möjligt. Alla fantastiska medlemmar i IFK Falun alpin, ta nu chansen och kom till årsmötet i värmestugan! Ni kan då ställa alla era frågor som ni funderar över och vara med och påverka kommande verksamhetsår, och vi ser gärna att så många som möjligt kommer och vill vara med och påverka och deltaga på årsmötet.

Medlemmarna i IFK Falun alpin, ni kallas härmed till ordinarie årsmöte Söndagen den 23e september 2018 kl. 13.00 i värmestugan Källviksbacken Falun.

Årsmöteshandlingar, motioner, valberedningens förslag, med mera, kommer att publiceras på hemsidan.

Klubben bjuder på fika.

Välkommen!

Uppdaterad: 19 AUG 2018 17:33
Skribent: Ulrika Flodberg