Följ sidan "Årsmöte 2020"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

Årsmöte 2020

Välkommen till IFK Falun Alpin's årsmöte!

Inbjudan till årsmöte söndagen den 6 september 2020 kl. 16.00 i värmestugan Källviksbacken, Falun. På grund av rådande pandemiläge kommer man även att kunna delta på mötet via länk, se nedan.

Att vara delaktig på olika sätt i en förening är både kul och lärorikt. Vi både utvecklar våra alpina färdigheter och åker tillsammans på snö i vår förening. Trots en säsong med stora utmaningar som avsaknad av snö och pandemi har vi tillsammans lyckats driva verksamheten och backen på ett mycket bra sätt.

För att driva föreningen som gör att vi kan åka alpint tillsammans behövs insatser både med att driva backen, föreningen och träningsverksamheten och det är vi föreningsmedlemmar som gör det tillsammans. Ta tillfället och medverka på årsmötet för att få mer information hur föreningen fungerar och för att se var och hur du kan bidra. Det är viktigt att vi är många som hjälper till och att vi nyttjar så många medlemmars kompetenser som möjligt till våra sysslor och behov för att vi ska få en så bra verksamhet som möjligt. Alla fantastiska medlemmar i IFK Falun Alpin, ta nu chansen och delta på årsmötet, antingen i värmestugan eller via länk! Ni kan då ställa alla era frågor som ni funderar över och vara med och påverka kommande verksamhetsår.

Medlemmarna i IFK Falun Alpin, ni kallas härmed till ordinarie årsmöte söndagen den 6 september 2020 kl 16.00 i värmestugan Källviksbacken, Falun. Vi följer FHM:s restriktioner på max 50 personer och kommer att hålla distans. Känner du dig sjuk eller har minsta symptom, följ oss då istället via länk, där man kommer att ha möjlighet att göra sin röst hörd via chatten.

Årsmöteshandlingar kommer att publiceras på hemsidan tillsammans med länken.

Välkommen!

(2020-08-14 10:38)